Door verhalend te schrijven, kun je je onderscheiden van je vakgenoten. Neem bijvoorbeeldย Annemieke, waar ik een cv op maat voor mocht maken!
Zij is Interim HRM Adviseur en Business Partner. Tijdens de intake bespraken we, dat ze het vooral leuk vindt om projectmatig te werken, van A tot Z. Om de verbinding te leggen tussen strategie en operatie. Zij stelt een plan op, bepaalt wie er bij betrokken moeten worden en regelt alles wat ze nodig hebben om dat goed en efficiรซnt uit te kunnen voeren.
Toen ik vroeg waarรณm ze dat zo leuk vond, zei ze “ik wil graag iets blijvends achter laten bij ieder bedrijf waar ik gewerkt heb, iets waar zij praktisch mee verder kunnen wanneer ik weer weg ben.” En zo kwamen we tot de titel van haar cv; ๐๐ธ ๐ฝ๐น๐ฎ๐ป๐ ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฎ๐ฎ๐ฑ๐ท๐ฒ๐, ๐ ๐ฝ๐น๐๐ธ๐ ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฟ๐๐ฐ๐ต๐๐ฒ๐ป! Een slogan waar we de rest van haar “merk” omheen bouwden, iets waar anderen haar aan kunnen herkennen en daardoor ook gaan onthouden!
Wat ik zo leuk vond aan de opdracht van Annemieke, was dat ik volledig carte blanche kreeg. Ze had alleen een huisstijl kleur, en ik mocht daarnaast from scratch beginnen. Dus ik werkte haar huisstijl, logo, cv en LinkedIn profiel helemaal uit, rondom het thema van een zaadje planten binnen ieder bedrijf. Wat vind je ervan?
Zie ook haar bedrijfspagina op LinkedIn (VAN CAMPEN HRM ADVIES), helemaal in stijl!